SEO

Longtailové kľúčové slová

Longtailové kľúčové slová

Každý firemný web chce byť vysoko vo výsledkoch vyhľadávania. Ideálne na prvej strane. Ideálne na prvých pozíciách. V praxi je to však často nemožné. Prečo?

Vynechajme teraz fakt, že SEO je dlhodobý proces. A závisí od množstva faktorov.

Neraz je problém v kľúčových slovách.

 

Ako príklad poslúži e-shop s oblečením, ktorý potrebuje texty na novú verziu webu. Chce optimalizovať jednu z kategórií e-shopu na kľúčové slovo pánske tričká. Veď má 1 000 vyhľadávaní mesačne!

 

Prečo nerozmýšľať efektívnejšie? Prečo si toto základné (shorttailové) kľúčové slovo nespresniť?
 Google pravidelne aktualizuje svoj vyhľadávač. Je čoraz inteligentnejší. Ponúka kvalitnejšie odpovede. To si všimli aj jeho používatelia.

 A aký je trend? Ľudia píšu do vyhľadávača viacslovné výrazy. Celé vety. Celé otázky. Využívajú to, že Google im dokáže presne a správne odpovedať.

 Tieto viacslovné výrazy sa volajú longtailové kľúčové slová (long tail = dlhý chvost). Využijete ich pri copywritingu, tvorbe obsahovej stratégie či v PPC kampaniach.

 Zhrňme si ich výhody:

  • Vyššia miera konverzie
  • Nízka konkurencia
  • Rastúci počet vyhľadávaní
  • Nižšia cena za kliknutie

Celý článok na kľúčové-slova.sk

Zdroj: http://www.klucove-slova.sk/mate-dlhy-chvost-4-vyhody-longtailovych-klucovych-slov/

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *